شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

سونی دوربین۲۴ مگاپیکسلی بدون آینه‌ی a9، مخصوص عکاسی ورزشی را معرفی کرد

این دوربین ۲۴ مگاپیکسلی فول فریم، با سرعت عکس برداری ۲۰ فریم بر ثانیه ای میتواند تا مدعیان دوربین های مخصوص عکاسی ورزشی را به چالش بکشد. سونی برای معرفی دوربین جدید خود از عبارت «پیشرفته ترین و خلاقانه ترین دوربین دیجیتالی که تابه حال ساخته شده است» استفاده کرده است؛ که با توجه به مشخصات آن، چندان هم دور از واقعیت نیست.

ویژگی هایی مانند عکس برداری ۲۰ فریم بر ثانیه بدون خاموشی و اعوجاج و در سکوت، فوکوس سوژه با سرعت بالای ۶۰ اتوفوکوس بر ثانیه، سیستم ۶۹۳ نقطه ای Auto Focus با پوشش ۹۳ درصدی فریم، Veiw Finder الکترونیکی ۳.۷ مگاپیکسلی ۱۲۰ هرتز و لرزش گیر ۵ محوره، باعث شده اند دوربین جدید سونیسرسخت برای دوربین های حرفه ای مانند 1DX Mark IICanon و Nikon D5 باشد.

ظرفیت باتری به کار رفته در a9 نسبت به نسل قبل دوبرابر شده است و به شما این امکان را می دهد تا در هر بار شارژ ۴۸۰ عکس بگیرید. گریپ اختصاصی سونی با به کار گرفتن دو عدد از این باتری ها، امکان ثبت ۹۵۰ عکس با هر بار شارژ را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سرعت فوق العاده ی ۲۰ فریم بر ثانیه ای دوربین a9 مهمترین ویژگی این دوربین است. ترکیب این سرعت با بافر قوی دوربین باعث می شود تا بتوانید ۲۱۴ عکس فشرده نشده ی RAW یا ۳۶۲ عکس JPEG را به صورت پشت سر هم ثبت کنید. چیزی که باعث شده است a9 بتواند چنین آمار خیره کننده ای در سرعت ضبط تصاویر و عکاسی متوالی به ثبت برساند، سنسور CMOS آن است که به گفته ی خود سونی «اولین چیپ در نوع خود» است و «باعث می شود سرعت پردازش تصاویر تا ۲۰ برابر نسبت به دوربین فول فریم بدون آینه ی قبلی سونی، افزایش پیدا کند». ترکیب این سنسور با رم به کار رفته در دوربین و موتور BIONZ X جدید، باعث شده است سونی موفق به معرفی دوربینی شود که نزدیک ترین رقبای خود را از لحاظ سرعت با اختلاف پشت سر می گذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.