شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

SSD های SPATIUM M570 Pro و MSI SPATIUM M482 با سرعت های باورنکردنی

برند محبوب MSI که در زمینه تولید محصولات سخت‌افزاری رده بالا شناخته شده است، به تازگی دو حافظه SSD جدید با سرعتی خیره کننده معرفی کرده است.

شرکت ام اس آی با معرفی و عرضه اس اس دی های SPATIUM M570 PRO FROZR و SPATIUM M482 سری محصولات SPATIUM خود را گسترش داد و صنعت کامپیوترهای گیمینگ را با نسل بعدی SSDهای قدرتمند آشنا ساخت.

حافظه پرچمدار SPATIUM M570 PRO FROZR با استفاده از کنترلر توانمند PHISON E26 PCIe Gen 5 به همراه تراشه های فلش 3D NAND پیشرفته و راه حل نوآورانه حرارتی پسیو بدون فن، عصر جدیدی را در حوزه حافظه‌های ذخیره سازی با سرعت خواندن و نوشتن 12.4 و 11.8 گیگابایت بر ثانیه معرفی می‌کند. این مشخصات نشان دهنده سرعتی 1.8 برابر سریعتر در مقایسه با SSDهای PCIe 4.0 فعلی است.

حالا با این حساب، حافظه SPATIUM M570 با سرعت خواندن و نوشتن 10 و 10 گیگابایت بر ثانیه دیگر در پله ی نائب قهرمانی سبد محصولات msi SSD قرار می گیرد ولی با قیمت معقولی که نسبت به پرچمدار فعلی دارد ارزش خرید بهتری دارد.


در رده SSDهای PCIe 4.0 هم محصول جدید SPATIUM M482 با سرعت خواندن و نوشتن 7.3 و 6.4 گیگابایت بر ثانیه با سرعتی ایده آل و قیمتی مناسب به سری مدل های بالا رده GEN 4 اضافه شده است.

دوستان عزیز در فروشگاه اینترنتی قطعات کامل کامپیوتر پورومیکس ، حافظه های msi ssd و دیگر سخت افزار کامپیوتر با بهترین قیمت به همراه ضمانت اصلی موجود می باشد که می توانید ضمن مطالعه مشخصات فنی و امکان مقایسه محصولات نسبت به خرید اقدام نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.