شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

نمایش و کنترل مقدار حجم مصرفی دیتا با اپلیکیشن GlassWire

“کدام اپلیکیشن داره حجمم رو تموم میکنه؟” این سوالی است که خیلی از کاربران تلفن های هوشمند از خودشان می پرسند و بدنبال جواب آن هستند. ممکن است مصرف اینترنت یک بازی آنلاین در ماه از مرز 500 مگابایت رد نشود، اما اپلیکیشنی مثل اینستاگرام، حتی در صورت فعالیت در پس زمینه هم میتواند ده ها گیگابایت از حجم گرانبهای شما را خودش به تنهایی مصرف کند.

برای این که بدانید مصرف حجم اینترنت اپلیکیشن ها به چه صورت است، می توانید از ابزار مانیتورینگ مصرف دیتا کمک بگیرید. GlassWire نمونه فوق العاده ای از این مورد است که می تواند مصرف حجم اپ های اندروید را به طور لحظه ای و با گرافی زیبا به شما نشان دهد، و در مدیریت مصرف شما را یاری کند.

چه از وای فای استفاده کنید و چه اینترنت اپراتورها، GlassWire از لحظه اتصال به اینترنت مانیتورینگ مصرف اپلیکیشن ها را آغاز می کند.

به لطف این گراف ها می توانید حجم مصرفی اپلیکیشن ها را شناسایی کنید، و حتی برای مصرف آن ها محدودیت حجمی در نظر بگیرید. GlassWire می تواند جهت مصرف بهینه اینترنت برایتان محدودیت حجمی ایجاد کند و شما را در جریان قرار دهد.

البته مانیتورینگ مصرف دیتا به جز صرفه جویی مالی مزیت دیگری هم دارد و آن هم شناسایی اپلیکیشن هایی است که رفتار مشکوکی دارند و به نوعی جاسوس هستند، ممکن است یک اپلیکیشن ساده بدون آنکه کار خاصی انجام بدهد، مشغول تبادل حجم عظیمی از دیتا در پس زمینه باشد و شما متوجه این موضوع نشده باشید.

GlassWire می توانید این موارد مشکوک را شناسایی کرده و از ادامه کارشان جلوگیری کنید. برای راحتی این تشخیص، GlassWire حتی دسترسی های هر اپلیکیشن را هم به نمایش می گذارد تا بلافاصله به موارد مشکوک پی ببرید.

GlassWire

GlassWire به جز گراف و نمودار، میزان مصرف لحظه ای اینترنت را در نوار ابزار اندروید هم به نمایش می گذارد تا هر لحظه قادر به بررسی وضعیت حجم دیتا خود باشید. این همه امکانات در یک اپلیکیشن رایگان خبر خوشحال کننده ای به نظر میرسد، پس همین الان این اپلیکیشن را دانلود کرده و از امکانات آن لذت ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.