شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون استفاده از دستگاه های دیجیتال ، کسب و کار و تجارت رنگ و بویی تازه به خود گرفته است و نسبت به سالیان پیش کسب و کارهای جدیدی وارد عرصه تجارت شده اند.

یکی از جدیدترین تجارت های حال حاضر جهان ، فروش کالا به صورت اینترنتی می باشد.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند و با راهکارهای جدید و خدمات گسترده ، مردم را به خرید کالا از طریق اینترنت ترغیب می کنند.

فروشگاه های اینترنتی دارای مزایای بسیاری می باشند و در صورتی که خرید کالا را از فروشگاه معتبری انجام دهید ، متوجه آن خواهید شد و مطمئنا در خرید های آتی میل بیشتری نسبت به خرید از فروشگاه های اینترنتی پیدا خواهید کرد.

فروشگاه های اینترنتی باعث شده اند تا احتیاجی به خروج از منزل نداشته باشید و تنها با استفاده از اینترنت به جستجوی کالای مورد نظر خود پرداخته و آن را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه های اینترنتی یا فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش هستند و با خدمات گسترده به مشتریان در حال رقابت می باشند.

در ادامه قصد داریم تا 10 فروشگاه برتر جهان را به شما معرفی کنیم.

1- فروشگاه اینترنتی Amazon:

Amazon

آمازون بدون شک ، اولین گزینه بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان می باشد که با اختلافی زیاد نسبت به رقبا در صدر این لیست قرار داد.

کمتر کسی را می توان شناخت که نام شرکت آمازون را نشنیده باشد.

این فروشگاه بزرگترین خرده فروشی آنلاین در سراسر جهان می باشد. جف بزوس (Jeff Bezos) به عنوان موسس این فروشگاه در 1994 پایه اولیه بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان را بنا نهاده و این کسب و کار باعث شده است تا امروز به عنوان ثروتمند ترین فرد جهان شناخته شده است.

این فروشگاه در ابتدای کار خود تنها فروش کتاب را در دستور کار قرار داده بود و با مرور زمان محصولات دیگری نیز به آن اضافه شد.

از خدمات گسترده این فروشگاه اینترنتی می توان به تخفیف بر روی کالاها ، ارسال در کمترین زمان ممکن ، پرداخت های آسان و متنوع و وجود کالاهای متنوع و گسترده در فروشگاه اشاره کرد.

2- فروشگاه اینترنتی eBay:

eBay

eBay دومین فروشگاه اینترنتی بزرگ در سراسر جهان می باشد. این فروشگاه در سال 1995 توسط Pierre Omidyar تاسیس شده است. مالک شرکت eBay اصالت ایرانی دارد و دفتر مرکزی شرکت را در سان خوزه کالیفرنیا در کشور آمریکا بنا نهاده است. از مزیت های این فروشگاه می توان به همکاری با فروشندگان اشاره کرد که به راحتی می توانند محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

3- فروشگاه اینترنتی Asos:

Asos

یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در کشور انگلستان فروشگاه اینترنتی Asos می باشد که به ارائه محصولات مرتبط با زیبایی و مد می پردازد. از امکانات جالب این فروشگاه اینترنتی می توان به فروش لباس های دست دوم افراد در این فروشگاه اشاره کرد. به این صورت هر شخصی می تواند لباس خود را از طریق فروشگاه اینترنتی برای فروش قرار دهد. از مزایای این فروشگاه می توان به ارسال کالا به کشور ایران اشاره کرد.

4- فروشگاه اینترنتی Walmart:

Walmart

فروشگاه اینترنتی والمارت ، یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی می باشد که تمام نیاز های مشتری های خود را برآورده خواهد کرد. این فروشگاه محصولاتی همچون کالاهای دیجیتال ، لوازم جانبی کامپیوتر ، وسایل منزل ، زیور آلات ، وسایل شخصی ، اتومبیل ، وسایل ورزشی و یا هر کالای دیگری که نیاز داشته باشید را عرضه می کند. با توجه به حجم زیاد کالاهای این فروشگاه و ارسال سریع محصولات به دست مشتریان ، این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در سطح جهان می باشد.

5- Etsy:

Etsy

فروشگاه Etsy پنجمین گزینه لیست ما می باشد که در سال 2005 در بروکلین نیویورک تاسیس شده است. بیشترین محصولات این فروشگاه از آثار هنری و دست ساز و لباس و جواهرات می باشد. البته محصولات شرکتی نیز در این فروشگاه به فروش می رسد.

تنوع محصول و وجود کالاهای خاص ، این فروشگاه را به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در جهان تبدیل کرده است.

6- Mr Porter:

Mr Porter

اگر به دنبال یک فروشگاه خاص برای انتخاب بهترین مدل های پوشاک مردانه نیاز داشته باشید ، حتما به شما پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی آقای پرتر سر بزنید.

در این فروشگاه تمامی نیازها برای تبدیل شدن به یک آقای شیک پوش را خواهید داشت.

از محصولات این فروشگاه می توان به لباس ، کفش ، ساعت ، کیف ، و … اشاره کرد.

این فروشگاه از سال 2011 کار خود را شروع کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان شناخته شده می باشد.

7- Alibaba:

Alibaba

فروشگاه اینترنتی Alibaba در سال 1999 توسط Hangzhou در چین تاسیس شده است که به صورت تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی کامپیوتر فعالیت می کند. بیشترین مشتریان این فروشگاه از کشور چین و قاره آسیا می باشند. از امکانات خوب این فروشگاه می توان به پرداخت سریع و متنوع ، ارسال سریع کالا و قیمت های مناسب اشاره کرد.

8- Nasty Gal:

Nasty Gal

فروشگاه اینترنتی Nasty Gal به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه کالاهای مربوط به زنان فعالیت می کند.

این شرکت در 2006 توسط Sophia Amoruso در لس آنجلس تاسیس شده است.

این فروشگاه تمام نیاز های زنان از جمله کفش و لباس و لوازم جانبی را عرضه می کند.

9- Zappos:

Zappos

فروشگاه اینترنتی Zappos به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه کفش و لباس مشغول به فعالیت می باشد. این فروشگاه در سال 1999 توسط Nick Swinmurn در لاس وگاس تاسیس شده است.

10- ModCloth:

MadCloth

فروشگاه اینترنتی ModCloth آخرین گزینه در لیست ما می باشدکه توسط Eric Koger و Susan Gregg-Koger در سال 2002 تاسیس شده است.

دفتر مرکزی این فروشگاه اینترنتی در سانفرانسیسکو آمریکا می باشد.

از محصولات این فروشگاه می توان به لباس ، دکوراسیون و لوازم جانبی اشاره کرد.

ودر آخر فروشگاه اینترنتی قطعات کامپیوتر و لپ تاپ پورومیکس با بررسی بهترین فروشگاه اینترنتی در سطح جهان و خدمات گسترده آن ها ، در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

2 نظرات
  1. بهترین فروشگاه اینترنتی جهان کاربر می گوید

    خفن تر از آمازون داریم مگه؟

  2. محمد کاربر می گوید

    خیلی خوب بود خسته نباشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.