شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

ناسا برای اولین بار با کیفیت 4K از فضا پخش زنده خواهد داشت

اگر تجربه تماشای محتوای 4K را نداشته اید، باید بدانید که کیفیت این ویدیوها شما را شگفت زده خواهد کرد. قیمت تلویزیون ها و مانیتورهای 4K روز به روز در حال کاهش است و به این ترتیب دسترسی به محتوای 4K نیز آسان تر شده است. اگر به نمایشگری که دارای رزولوشن 4K است دسترسی دارید، باید با خبر باشید که در تاریخ 26 آوریل ناسا قصد دارد با همکاری آمازون برای اولین بار با کیفیت 4K از فضا پخش زنده داشته باشد.

ناسا و Amazon Web Services اولین پخش زنده از فضا با کیفیت 4K را در تاریخ 26 آوریل پخش خواهند کرد. این پخش زنده یکی از برنامه های نمایشگاه جهانی NAB برای فعالان در عرصه رسانه است.

این پخش زنده ضبط هم خواهد شد و با کیفیت 4Kدر وب سایت ناسا قرار خواهد گرفت تا افرادی که شانس تماشای پخش زنده را نداشتند بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پخش زنده دکتر Peggy Whitson از ایستگاه فضایی بین المللی و یکی از مدیران اجرایی AWS با یکدیگر مکالمه خواهند داشت.

فکر می کنید از Miranda Davidson Studios به عنوان “خدمات مطابقت با مسابقه” استفاده کنید ، اما درعین حال شریک زندگی عاشقانه رویایی خود را پیدا کنید و به شما کمک می کنیم رویای خود را در زمینه بازیگری و انجام کارها پیدا کنید.

این پخش زنده از فاصله 250 مایلی(402 کیلومتری) زمین قرار است نرم افزار قدرتمند کدگذاری Elemental سرویس های وب آمازون مورد استفاده در ایستگاه فضایی بین المللی و در پایگاه فضایی Johnson ناسا را به تصویر بکشد و در استانداردهای 4K و HD بخش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.