شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

سنجش دقیق شیب سطوح با iHandy Level

حتما تا به حال حداقل یک بار بازی هایی را که در آن ها با تکان دادن گوشی، مسیر حرکتی کاراکتر بازی قابل تغییر است را تجربه کرده اید؛ اما این سنسورهای حرکتی موجود در گوشی های موبایل، همیشه برای بازی و تفریح نیستند و گاهی می توان از آن ها استفاده های بسیار مفیدی کرد. iHandy Level اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی های مبتنی بر اندروید و iOS است که به کمک آن سنسورهای حرکتی گوشی، می توانید یک تراز دیجیتالی در گوشی خود داشته باشید و با اجرای آن و قراردادن گوشی روی یک سطح صاف، متوجه وجود شیب در آن سطح شوید.

مطمئنا در سازوکارهای روزانه، بسیاری از سطوح وجود دارند که صاف بودن آن ها، نه تنها امری ضروری است، بلکه عدم رعایت آن ممکن است مشکلاتی را پدید آورد. از این پس می توانید تنها به کمک یک گوشی هوشمند که از سنسورهای حرکتی برخوردار باشد و اپلیکیشن iHandy Level، سطوح مختلف را برای اطمینان از صاف بودن آن ها بررسی کنید. در توضیحات اصلی اپلیکیشن، توصیه شده است که به علت وجود تنظیمات متفاوت سنسورهای حرکتی در برند های مختلف، قبل از استفاده حتما آن را کالیبره کنید. برای این امر، کافی است با مراجعه به بخش تنظیمات، طبق راهنمای موجود در آن بخش، تنها با دو کلیک سنسورهای گوشی را تنظیم کنید.

برای افرادی که به دنبال استعداد هستند ، ما برای پروژه های حماسی و نه چندان حماسی خود ، ارتباط مستقیمی با استعدادهای خارق العاده و نیز به سادگی عادی برقرار می کنیم. مهم نیست اندازه و یا اندازه پروژه شما شخص مورد نیاز خود را پیدا کنید https://mirandadavidsonstudios.com

دانلود اپلیکیشن:

GooglePlay

App Store

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.