برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هارد اکسترنال ای دیتا ظرفیت 1 ترابایت مدل HD710 Pro

3,100,000 تومان
رنگ
  • قرمز
  • مشکی
  • آبی
  • زرد
گارانتی
  • آونگ (3سال) + بازیابی رایگان اطلاعات (2سال)
نام تجاری:
ویژگی های کالا:
  • ظرفیت:
    1 ترابایت
  • نوع رابط:
    USB 3.2
  • مقاوم در برابر آب:
    دارد
  • مقاوم در برابر ضربه:
    دارد
مشاهده همه ویژگی ها

کیف هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro

هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro یکی از پر فروش ترین هارد اکسترنال های ضد ضربه بازار می باشد. این هارد دیسک دارای روکشی سیلیکونی با ساختاری سه لایه ای می باشد که مقاومت خوبی نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع دارد و بالاترین استاندارد نظامی ارتش ایالت متحده (MIL-STD-810G 516.6) را دارا می باشد. بدلیل مقاومت بالای این محصول در برابر آب و گرد و غبار (IP68) دیگر نگرانی از بابت شرایط نگهداری آن نخواهید داشت. این محصول از رابط USB 3.2 برای انتقال اطلاعات بهره می برد تا کمترین زمان ممکن را برای جابجایی اطلاعات بگذارید. برای بررسی بیشتر این محصول، توجه شما را به قسمت اطلاعات بیشتر جلب می نماییم.

ادامه مطلبShow less
توضیحات

شرکت ای دیتا تولید کننده قطعات کامپیوتر در زمینه تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات از قبیل فلش مموری ، هارد اکسترنال ، حافظه اس اس دی ، حافظه اس اس دی اکسترنال می باشد که در زمینه تولید هارد اکسترنال تخصص ویژه ای دارد و محصولات خود را با دقت خاصی تولید می کند تا خریداران این محصول دغدغه ای در رابطه با محصول خریداری شده نداشته باشند . با توجه به قدمت و پیشینه شرکت ای دیتا در زمینه تولید هارد اکسترنال ، بیشتر کسانی که با هارد اکسترنال و تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات سر و کار دارند از کیفیت و قابلیت های محصولات این شرکت اطلاع دارند . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با هارد اکسترنال می توانید مطلب قبلی در رابطه با (نکات مهم در رابطه با خرید هارد اکسترنال) را مطالعه کرده و پس از آشنایی با ساختار هارد اکسترنال مقاله ذیل را مطالعه نمایید . در این مقاله یک محصول خاص و ویژه از شرکت ای دیتا را به نام هارد اکسترنال Adata HD710Pro مورد بررسی قرار می دهیم .

هارد اکسترنال adata hd710pro

هارد اکسترنال adata HD710Pro از خانواده هارد اکسترنال adata hd710 می باشد که یکی از بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار است . شرکت ای دیتا در این محصول سعی کرده تا نواقص سری قبلی را برطرف کرده و محصول را از نظر کارایی و کیفیت به بالاترین حد ممکن برساند .

مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro دوام بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد که از مهم ترین قابلیت های این هارد می توان به ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کرد . طبق گفته مسئولان این شرکت هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro دارای بالاترین استاندارد نفوذ گرد و غبار (IP6X) و نفوذ آب (IPX8) که به طور کامل به آن (IP68) می گویند را دارا می با شد . این هارد دیسک به مدت 60 دقیقه و تا عمق 2 متری آب به هیچ مشکلی بر نمی خورد . البته قابل ذکر می باشد که این محافظت در برابر آب فقط در زمانی می باشد که درپوش محافظ USB کاملا بسته باشد . برای اطلاع بیشتر در رابطه با استاندارد IEC60529 می توانید مقاله ی (هارد اکسترنال ضد ضربه و ضد آب را بیشتر بشناسیم) را مطالعه نمایید .

هارد اکسترنال adata hd710pro

مقاوم در برابر ضربات

از دیگر قابلیت هارد اکسترنال Adata Hd710pro می توان از مقاومت این هارد نسبت به ضربات و افتادن از ارتفاع یاد کرد که بالاترین استاندارد نظامی ارتش ایالت متحده (MIL-STD-810G 516.6) را دارا می باشد . این هارد در برابر افتادن از ارتفاع یک متر و نیمی کاملا مقاوم می باشد .

مقاومت با ساختار سه لایه سه بعدی

به لطف استفاده از سه لایه محافظ در تولید هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro ، این محصول کاملا در برابر شوک ، افتادن و ارتعاشات و لرزش ها مقاوم می باشد . لایه اول لایه ای از جنس سیلیکون سخت می باشد که موجب می شود ضربات احتمالی به هارد دیسک توسط این لایه دفع شود و آسیبی به هارد اکسترنال وارد نشود . لایه دوم وظیفه محافظت از هارد اکسترنال در برابر شوک های ناگهانی را دارد و آخرین لایه که به هارد متصل می باشد لایه ای از جنس پلاستیک سخت است که هارد را در جای خود محکم نگه می دارد .

هارد اکسترنال adata hd710pro

فن آوری انحصاری سنجش شوک در هارد اکسترنال ای دیتا

شرکت ای دیتا در هارد اکسترنال های خود از سنسور اختصاصی استفاده کرده است که موجب می شود تا در صورت بروز اتفاقاتی از قبیل شوک ناگهانی ، افتادن و یا ارتعاشات فعال گردد . با فعال شدن این سنسور تمامی فعالیت های هارد متوقف می شود و تا زمانی که هارد در وضیعت ثابت قرار نگیرد سنسور غیر فعال نمی شود . اهمیت این سنسور در این است که اطلاعات شما در معرض آسیب قرار نمی گیرند .

استفاده از درگاه ارتباطی USB 3.2

این شرکت در هارد اکسترنال سری HD710Pro از رابط USB 3.2 استفاده کرده است که در صورت پشتیبانی مادربرد شما از سرعت بالاتری نسبت به USB 3.0 برخوردار می باشد . لازم بذکر می باشد که نسل جدید USB 3.2 سرعتی معادل 10 گیگابایت در ثانیه دارد در صورتی که نسل قبلی آن یعنی USB 3.0 نهایت سرعت 5 گیگابایت در ثانیه را پشتیبانی می کرد .

هارد اکسترنال adata hd710pro

ظرفیت های هارد اکسترنال ای دیتا HD710Pro

این هارد اکسترنال با ظرفیت های متفاوت از یک ترابایت تا 5 ترابایت تولید شده است تا به نسبت به نوع نیاز بتوانید ظرفیت مورد نظر را انتخاب کنید . بطور مثال در یک هارد اکسترنال 4 ترابایتی می توان 1286240 عکس ذخیره کرد و اگر در کار آرشیو فیلم می باشید می توانید حدود 683 ساعت فیلم با کیفیت فول اچ دی ذخیره کنید . کسانی که استفاده موسیقی و آرشیو فایل های صوتی دارند نیز می توانند در این هارد 1053696 فایل تقریبا 4 دقیقه ای ذخیره کنند .

قابلیت نگه داری کابل هارد اکسترنال در قاب محافظ آن نکته ای است که شرکت ای دیتا در برخی محصولات خود قرار داده است به صورتی که بعد از استفاده از هارد اکسترنال ، کابل را در شیاری که در قاب محافظ آن تعبیه شده است قرار داده و دیگر نگران گم شدن و یا خراب شدن کابل هارد خود نباشید .

هارد اکسترنال adata hd710pro

از جمله مشکلاتی که کاربران با هارد اکسترنال ای دیتا داشتند درگاه ارتباطی USB بود . بصورتی که بعضا برای وصل کردن کابل هارد اکسترنال به مشکلاتی برخورد می کردند . ای دیتا با توجه به این موضوع و مشکلات کاربران به سرعت راهکاری ارائه داده است و در هارد سری HD710Pro درپوش جدیدی را قرار داده است تا علاوه بر استفاده راحت از هارد اکسترنال ، محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را بر عهده داشته باشد . به گفته مهندسان این شرکت استفاده از درپوش هارد اکسترنال ای دیتا بسیار راحت می باشد که در کنار آن کارایی بسیاری بالایی دارد .

با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت ای دیتا به نام HDDtoGO می توانید اقدام به رمز گذاری بر روی اطلاعات خود کنید. گروه فنی پورومیکس در این زمینه آموزشی را برای کاربران فراهم کرده است که می توانید در بخش بلاگ پورومیکس به مطالعه آن بپردازید.

ودر آخر پیشنهاد می گردد تا در فروشگاه اینترنتی قطعات کامپیوتر و لپ تاپ پورومیکس در بخش هارد اکسترنال به مقایسه و بررسی محصولات پرداخته و از آخرین قیمت هارد اکسترنال با خبر شوید و در صورت خرید هارد اکسترنال ، محصول خود را در محل مورد نظر با حمل رایگان تحویل بگیرید .

منبع اصلی ولینکشرکت تولید کننده محصول: Hard External Adata HD710 Pro

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

Specifications

مشخصات فیزیکی
ابعاد
133 × 98 × 21 میلی متر
وزن
270 گرم
مشخصات حافظه
ظرفیت
1 ترابایت
نوع حافظه
هارد اکسترنال قابل حمل
مشخصات فنی
نوع رابط
USB 3.2
مقاوم در برابر آب
دارد
مقاوم در برابر شوک
دارد
مقاوم در برابر ضربه
دارد
مقاوم در برابر لغزش
دارد
مقاوم در برابر خش
ندارد
مقاوم در برابر گردوخاک
دارد
نشانگر LED
دارد
قابلیت رمز گذاری
ندارد
سایر مشخصات
ضدضربه تا ارتفاع 1.5 متر
دارای استاندارد IP68 (ضدآب و ضد گرد و غبار)
دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 از ارتش ایالات متحده امریکا (ضد ضربه و ضد شوک)
دارای سنسور ضد شوک G Shock
نظرات و سوالات

نقدوبررسی محصول / پرسش و پاسخ

میانگین امتیازها

4.8
16 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 12
خوب 4
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

  • نقد و بررسی‌‌ (16)
  • پرسش‌ها و پاسخ‌ها (10)
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
نظر خود را درج کنید

@COMMENT_TITLE@

@CUSTOMER_NAME@ @AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

پاسخ‌ها @ANSWERS_NB@ نظرات @COMMENTS_NB@
درج یک پاسخ افزودن یک نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

جواب‌دادن
@TOTAL_USEFULNESS@
@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
افزودن یک نظر
@COMMENT_AVATAR@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@ @VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@

@COMMENT_COMMENT@

جواب

@COMMENT_COMMENT@

@CUSTOMER_NAME@

@AUTHOR_PROFILE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
جواب
سوالات متداول
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند:
Hard 2TB Toshiba Canvio Ready Hard 2TB Toshiba Canvio Ready
پیشنهاد ویژه محدود
3,230,000 تومان 3,300,000 تومان
(1)
هارد 2 ترابایت توشیبا مدل Canvio Ready شرکت توشیبا ، یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد.  هارد اکسترنال توشیبا ، یک هارد اکسترنال مقرون بصرفه در بازار است.  هارد اکسترنال توشیبا...
2,370,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال توشیبا Canvio Basics شرکت توشیبا ، یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد.  هارد اکسترنال توشیبا ، یک هارد اکسترنال مقرون بصرفه در بازار است.  شرکت توشیبا مدل های...
550,000 تومان
(3)
باکس هارد اکسترنال ای دیتا ED600 شرکت ای دیتا به تولیدکننده هارد اکسترنال های ضد ضربه مشهور می باشد.  باکس هارد اکسترنال ای دیتا مدل ED600 یکی از محصولات این شرکت می باشد.  این محصول یک باکس هارد مناسب برای هاردهای...
کالاهای مشابه
6,500,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال لسی Mobile Drive شرکت لسی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات با امنیت بالا می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال لسی Mobile Drive اشاره کرد. از مزایای این هارد...
16,000,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C شرکت لسی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات با امنیت بالا می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C اشاره کرد. از مزایای این هارد...
هارد اکسترنال سیگیت ظرفیت 8 ترابایت مدل Desktop Drive هارد اکسترنال سیگیت ظرفیت 8 ترابایت مدل Desktop Drive
پیشنهاد ویژه محدود
9,100,000 تومان 9,700,000 تومان
هارد اکسترنال سیگیت Desktop Drive شرکت سیگیت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال سیگیت Desktop Drive اشاره کرد. از مزایای این هارد اکسترنال...
13,000,000 تومان
هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C شرکت لسی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات با امنیت بالا می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C اشاره کرد. از مزایای این هارد...
8,000,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C شرکت لسی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات با امنیت بالا می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال لسی Rugged USB-C اشاره کرد. از مزایای این هارد...
3,000,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال سیگیت Portable Drive شرکت سیگیت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال سیگیت Portable Drive اشاره کرد. از مزایای این هارد...
20,000,000 تومان
(1)
هارد اکسترنال رومیزی سیگیت مدل Expansion Desktop با ظرفیت 18 ترابایت شرکت سیگیت یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. از محصولات این شرکت می توان به هارد اکسترنال سیگیت Expansion Desktop...

فهرست