شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

احتمال مجهز شدن تمامی مدل های آیفون 13 به قابلیت لرزش گیر اپتیکال Sensor Shift

خبرها و شنیده ها حاکی از این است که شرکت اپل می خواهد همه مدل های 2021 خود را به لرزش‌گیر اپتیکال از نوع سنسور شیفت تجهیز کند تا بتواند پایداری تصاویر محصولات خود را تا حد قابل توجهی بالاتر ببرد.

شرکت اپل در سال گذشته موبایل آیفون های سری 12 خود را با ساختار طراحی جدید وارد بازار کرد و در این میان گوشی سری آیفون 12 پرو مکس را به فناوری Sensor Shift مجهز کرد. حال خبرهایی مبنی بر این قضیه وجود دارد که بازخورد بالا سبب شده تا شرکت بخواهد تا از قابلیت لرزش گیر اپتیکال Sensor Shift برای تمامی مدل های آیفون 13 استفاده کند.

در روزهای اخیر دیجی تایمز در گزارشات خود آورده است که در ماه های آینده شرکت اپل قصد دارد تا تولید موتور سیم پیچ صدای VCM را افزایش دهد. کارایی VCM در کمک به فوکوس دوربین می باشد که متشکل شده از یک آهنربا، یوغ و یک سیم پیچ است.

همچنین به نقل از دیجی تایمز آمده که قرار است تولید کنندگان VCM تولید این قطعه را ۳۰ تا ۴۰ درصد در آیفون ۱۳ افزایش دهند. گمانی زنی ها می گوید دو شرکت ژاپنی Mitsumi و Alps، تأمین‌کنندگان اصلی VCM برای دوربین‌ها می باشند.
دیجی تایمز نقل کرده : با اضافه کردن Sensor Shift به‌ تمامی مدل‌های آیفون، تقاضا برای VCM-ها افزایش چند برابری پیدا می کند. همچنین انتظار می رود واحدهای آیفون ۲۰۲۱ دارای یک صفحه نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بشوند که ۱۲۰ بار در ثانیه محتوای صفحه‌نمایش را به روز رسانی می کند تا پویش روان و انیمیشن‌های پیشرفته ارائه بدهد. هر چهار گوشی مجهز به تراشه A15 Bionic خواهند بود که ظاهرا TSMC آن‌ها را با فرایند ساخت ۵ نانومتری پلاس ساخته خواهد شد.

به نظر می رسد که از سری آیفون 13 با قابلیت های سخت افزاری بهینه شده به زودی در ماه های آینده رونمایی شده و راهی بازار شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.