شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

شبکه 5G ، نسل بعدی شبکه های تلفن همراه

پیش بینی میشود تا پنچ سال آینده، اینترنت، تاثیرات زیادی بر زندگی انسان بگذارد. واژه 5G به نسل بعدی شبکه تلفن همراه گفته می شود. هسته شکل گیری تمام این پیشرفت ها یکی بوده و 5G به عنوان جانشین بعدی وشایسته 4G شناخته شده و در کل به مراتب متفاوت تر از شبکه های امروزی عرضه خواهد شد.

5G

با فناوری 5G، با سرعتی بی نظیر، همه ی اشیا الکتریکی پیرامون ما می توانند به اینترنت متصل گشته و ارتباطی پایدار داشته باشند. این ادعا تا جایی به حقیقت نزدیک است که یکی از مدیران ارشد حوزه آی تی در این رابطه می گوید: (شما به صورت اتوماتیک از ورود فرزندانتان به خانه مطلع می شوید. خودروهایی که در اتوبان می بینید، روزی به صورت اتوماتیک به حرکت خواهند پرداخت و…).

5G

در هر صورت، 5G بالاخره از راه خواهد رسید و برای ارائه ی آن به مصرف کنندگان، سرویس دهندگان باید ظرفیت میان تلفن های هوشمند و آنتن های مخابراتی خود را بسیار بالاتر ببرند. دانستن تفاوت های بین این شبکه ها خالی از لطف نیست، چراکه عملکرد شبکه شما به کانکشنی که انتخاب کرده اید، بستگی دارد.

5G

مهاجرت از 3G به 4G باعث ایجاد یک جهش بزرگ در راستای بهبود سرعت اینترنت شد. درصورتی که قبل از آن استفاده از خدمات آنلاین سرویس های مهم که نیاز به سرعت بالاتری داشتند با 3G تقریباً غیرممکن بود. اما امتیاز فناوری جدید 5Gتنها محدود به سرعت فوق العاده اش نیست، بلکه هدف 5G ارتباط در هر مکان و جایگاه می باشد، حتی دور افتاده ترین مکان.

5G

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.