شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

امن ترین گوشی دنیا در راه است

جان مک آفی در حوزه ی امنیت سایبری اسم و رسمی دارد؛ حتی با اینکه او را بیشتر به خاطر پرونده های قتل و کلکسیون اسلحه اش می شناسیم. ظاهرا مک آفی خیلی بی سر و صدا مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند بوده؛ یک گوشی که طبق گفته ی مک آفی، «اولین گوشی هوشمند کاملا امن» دنیاست.

ادعای مک آفی این است: “مقاوم ترین گوشی هوشمند در مقابل هک در دنیا”. او می گوید: سرمایه گذاری های بزرگ و هزینه های ساخت زیادی برای ساخت این گوشی صرف شده است.

این گوشی مجموعه ای از آپشن های متفاوتی را در خود دارد که به کاربر اجازه می دهد توسط آن ها، باتری را قطع کند، آنتن های وای-فای را کاملا خاموش کند و سیستم های موقعیت یاب و بلوتوث را هم کاملا از کار بیاندازد.

گوشی مک آفی

مک آفی می گوید: این گوشی اجازه نمی دهد تا توسط ردیاب Stingray را هر ردیاب IMSI دیگری شناسایی و کشف شود. به اضافه، این گوشی تمام جستجوهای وب را به صورت ناشناس انجام می دهد.

مک آفی اسم John McAfee Privacy Phone را روی گوشی هوشمند خودش گذاشته است. این گوشی قرار است توسط شرکت MGT در سال جاری میلادی وارد بازار شود. مک آفی خودش مدیر شرکت امنیت سایبری MGT است. کاملا واضح است که این دستگاه برای کاربران معمولی ساخته نشده و قرار است قیمتی در حدود ۱۱۰۰ دلاری داشته باشد.

موسس و مدیرسابق شرکت مک آفی اضافه کرده است که از همین حالا ساخت مدل بعدی گوشی اش را شروع کرده و نسخه ی دوم Privacy Phone تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.