شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

G.SKILL حافظه‌های رم 128 گیگابایتی Trident Z RGB را با سرعت 3333 مگاهرتز معرفی کرد

کمپانی G.SKILL یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حافظه های رم با عملکرد عالی و همچنین ایده آل برای سیستم های گیم، رده جدیدی از حافظه های رم DDR4 خود را با ظرفیت 128 گیگابایت معرفی کرد. این کیت های حافظه رم که با استفاده از ماژول های 16 گیگابایتی تولید شده اند قرار است با نام Trident Z RGB و در فرکانس کاری 3333 مگاهرتز روانه بازار شوند.

حافظه های رم Trident Z RGB به گونه ای طراحی شده اند که برای استفاده در مادربردهای تولید شده براساس تراشه های Intel X99 و Z270 مناسب و اید ه آل باشند. پس از عرضه حافظه های Trident Z RGB در اواخر سال 2016 میلادی از سوی G.SKILL، این کمپانی در تلاش بود که محصولات خود را برای استفاده در مادربردهای Intel X99 نیز آماده کند. هم اکنون این ماژول ها در قالب کیت های حافظه های 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار گرفته اند.

کیت های حافظه 64 گیگابایتی G.SKILL با استفاده از 8 ماژول 8 گیگابایتی و کیت های حافظه 128 گیگابایتی نیز با استفاده از 8 ماژول 16 گیگابایتی تهیه شده اند. این محصولات همچنین از یک سیستم نورپردازی RGB برخوردار هستند که با استفاده از یک نرم افزار اختصاصی قابلیت های کنترلی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی G.SKILL این حافظه های جدید در فرکانس 3333 مگاهرتز و ولتاژ کاری 1.35 ولت فعالیت دارند و در این شرایط می توانند زمان های تاخیر 38-18-18-16 CL را داشته باشند. حافظه های رم جدید Trident Z RGB قرار است در ماه May سال جاری میلادی راهی بازار شوند. پشتیبانی این حافظه ها از فناوری XMP 2.0 سبب می شود که کاربران قادر باشند بدون هیچ مشکلی این محصولات را در حالت اورکلاک قرار دهند.

جدول زیر مجموعه حافظه های رم DDR4 کمپانی G.SKILL را به نمایش می گذارند که برای استفاده در مادربردهای بر پایه تراشه های X99 و Z270 بهینه شده اند.

حافظه‌های رم 128 گیگابایتی G.SKILL

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.