شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

Google Pixel 2 شاهکاری دیگر از گوگل

یکی دیکر از پرچمدارهای جدید گوگل پس از ماه ها انتظار معرفی شد.

در رویدادی که در 12 مهر در شهر سان فرانسیسکو کالیفرنیا برگزار شد، گوگل گوشی هوشمند جدید خود بنام پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را معرفی کرد.

طبق شایعاتی که قبل از معرفی این دو گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود، تقریبا همه انتظار شاهکاری دیگر از گوگل را داشتند، تا اینکه در تاریخ 12 مهر این رویا به واقعیت پیوست و گوگل با تمام توان خود پرچمداران بزرگ جهان را به چالش کشید.

گوگل پیکسل 2

مشخصات گوشی Pixel 2:

در نگاه اول لبه های منحنی نمایشگر توجه همه را به خود جلب می کند، زیرا گوگل همانند شرکت های دیگر مثل ال جی و سامسونگ وارد حوزه نمایشگرهای منحنی شده است.

در هر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده شده و در کنار این پردازنده یک حافظه 4 گیگابایتی استفاده شده که از نظر پردازش هیچ ایرادی بر این مدل ها نمی توان گرفت.

گوگل پیکسل 2

دوربین پیکسل 2:

از برجسته ترین امکانات گوشی های گوگل در نسخه قبلی می توان به دوربین آن اشاره کرد که در زمان معرفی بعنوان بهترین گوشی در زمینه کیفیت دوربین شناخته شد. امسال نیز به محض معرفی سری پیکسل 2 تمام توجهات به دوربین این گوشی معطوف شد زیرا در تست اولیه گرفته شده در جدولDxOMark توانست از تمامی رقبای خود از جمله آیفون 8 و سامسونگ نوت 8 پیشی بگیرد و در صدر جدول قرار گرفت.

گوگل برخلاف دیگر شرکت های پیشرو در این زمینه که از دو دوربین در گوشی های خود استفاده می کنند، تنها به استفاده از یک دوربین بسنده کرده است و با این استراتژی توانست تمامی رقبای خود را از دور میدان خارج کند.

انتظار می رود که در آینده اطلاعات بیشتری در زمینه چگونگی کار دوربین این پرچمدار بدست آید تا بتوان با نحوه کارکرد آن بیشتر آشنا شد.

قیمت پیکسل 2:

طبق پیش بینی هایی که شده بود شرکت های اچ تی سی و ال جی تولید کنندگان گوشی های جدید گوگل هستند.

گوشی پیکسل 2 با حافظه داخلی 64 گیگابایت، 649 دلار و پیکسل 2 ایکس ال از قیمت 849 دلار شروع خواهد شد.

آخرین خبرها حاکی از آنست که در تاریخ 19 اکتبر این گوشی های به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.