شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

بازگشت به نسخه های قبلی ios توسط وب سایت رسمی اپل

شرکت اپل همواره بر روی نرم افزار ها و سیستم عامل های خود حساسیت خاصی دارد . تا حدی که اجازه هیچگونه شخصی سازی در رابطه با نسخه سیستم عامل مورد استفاده در آیفون خود را ندارید . در حال حاضر اکثریت کاربرانی که آخرین بروز رسانی آیفون خود را دریافت کرده اند ، ملزم به استفاده از سیستم عامل ios 11 می باشند . شما بعد از چند هفته دیگر به هیچ وجه به صورت نرمال نمی توانید به ios 10 و یا نسخه های قدیمی دانگرید کنید .

در اشتباهی عجیب و نادر از شرکت اپل ، تمامی نسخه های قدیمی این سیستم عامل بر روی وب سایت رسمی شرکت اپل قرار گرفت . نسخه های قرار گرفته بر روی وب سایت رسمی اپل ، نسخه های رسمی و تایید شده توسط این شرکت بوده است که به اصطلاح Signed گفته می شود .

از این رو کاربران زیادی به وب سایت شرکت اپل رفته و نسخه های موجود را دانلود کرده اند .

ios

قابل توجه می باشد که نسخه های موجود در این وب سایت ، حتی این اختیار را به کاربران داده است که نسخه های بسیار قدیمی ، مثلا ios 6.1.3 را دانلود نمایند .

سیستم عامل ios 11 مورد انتقاد بسیاری از کاربران بوده است و این اشتباه سهوی از شرکت اپل ، موجب شد تا کاربران برای دانلود سیستم عامل نسخه آی او اس 10 به این وب سایت هجوم ببرند .

شرکت اپل روزهای سختی را در این زمینه می گذراند و انتقاداتی از قبیل خالی شدن سریع شارژ گوشی موبایل و مشکلات نرم افزاری سیستم عامل ios 11 از جمله این مشکلات می باشد .

در زمانی که تمامی حواس منتقدان به سمت این شرکت می باشد و صحبت هایی در رابطه با افت سرعت عمدی آیفون های قدیمی تر بر سر زبان ها می باشد ، این قبیل اتفاقات ممکن است تبعات گسترده ای را برای این شرکت ببار بیاورد .Now you can create your own mobile app using best free app builder

در آخر شرکت اپل متوجه این اشتباه شد و سریعا لینک های دانلود را غیر فعال کرد و از دسترس کاربران خارج کرد .

کاربرانی که آخرین نسخه این سیستم عامل را بر روی آیفون خود نصب دارند و از این سیستم عامل راضی نیستند باید منتظر بروز رسانی های آینده این شرکت باشند .

1 نظر
  1. علی کاربر می گوید

    چه جالب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.