شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

به سیستم تشخیص چهره گلکسی اس 8 اطمینان نکنید

در این که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ یک گوشی حیرت آور است، شکی نیست اما مشکلاتی هم دارد که یکی از آن ها سیستم تشخیص چهره ی این محصول است.

با وجود اینکه گلکسی اس ۸ امکانات جدید و جذابی دارد، اما شاید بزرگ ترین مشکل این دستگاه سیستم تشخیص چهره ی آن است. سامسونگ سیستم تشخیص چهره را به عنوان یک روش بسیار مناسب برای باز کردن قفل دستگاه معرفی کرده است، اما در عین حال به این مورد هم اشاره کرده که امنیت این روش نسبت به سایر روش های موجود کمتر است و این امنیت پایین را به هنگام استفاده از این روش طی پیغامی به شما اطلاع میدهد.

داستان از آنجا شروع شد که چند هفته قبل یکی از کسانی که گلکسی اس ۸ داشت موفق شده بود با استفاده از عکس خود، سیستم تشخیص چهره را دور بزند. پس از آن، کمپانی سامسونگ نرم افزار گلکسی اس ۸ را به روزرسانی کرد تا امکان باز کردن قفل دستگاه با استفاده از عکس ممکن نباشد.

همچنین به این نکته هم باید اشاره کنیم که هنگام راه اندازی اولیه ی گلکسی اس ۸، سیستم تشخیص چهره به عنوان اولین گزینه برای حفاظت از گوشی به کاربر پیشنهاد داده می شود.

به عبارت دیگر سیستم تشخیص چهره ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس امنیت بالایی ندارد؛ ولی سامسونگ باز هم کاربر را به استفاده از این قابلیت تشویق می کند و این مورد برای یکی از بزرگ ترین شرکت های فناوری جهان به نظر یک مشکل مهم بحساب می آید. لذا پیشنهاد می شود برای محافظت از اطلاعات خود از سنسور اثر انگشت یا یک رمز عبور قوی بهره ببرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.