شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

بروزرسانی جدید برای اینستاگرام و معرفی حالت آفلاین

در کنفرانس F8 فیس بوک، اینستاگرام اعلام کرد که از این پس کاربران این سرویس می توانند بدون داشتن اتصال به اینترنت پست ها را مشاهده و پست جدید بگذارند.

در این حالت آخرین وضعیت اینستاگرام قبل از قطعی اینترنت، ذخیره خواهد شد و شما می توانید آخرین پست های منتشر شده، لایک ها و کامنت ها را مشاهده کنید.

همچنین اگر خواستید تصویر یا ویدئویی را آپلود کنید، میتوانید بصورت Draft قرار دهید. به محض اتصال به اینترنت و آنلاین شدن شما، پست شما به سرورهای اینستاگرام خواهد رسید و منتشر خواهد شد.

نکته دیگر آن که اگر به هر دلیلی قبل از قطع اینترنت، به پروفایلی سر زدید یا وارد هر بخش دیگری شدید، در زمانی که اینترنت قطع است نیز می توانید آنرا ببینید.

این ویژگی بخصوص برای مناطق یا کشورهایی که دارای اینترنت ضعیف هستند، بسیار کاربردی است و کاربران آن می توانند بدون اینترنت از این سرویس لذت ببرند.

هم اکنون اینستاگرام بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر دارد که بیش از ۲۰۰ میلیون نفر آن بسیار فعال هستند. اخیرا اینستاگرام بروزرسانی های خوبی داشته است. ویژگی Collection برای دسته بندی پست های مورد علاقه نیز منتشر شده است. چندی پیش امکان استیکرهای سلفی نیز در این نرم افزار قرار داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.