شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

رونمایی از باکس گرافیکی ایسوس در نمایشگاه CES 2018

درنمایشگاه CES 2018 شرکت ایسوس از باکس گرافیکی جدید خود رونمایی کرد . این باکس گرافیکی با نام تجاری ASUS XG Station Pro قرار است به بازار عرضه گردد . این محصول از طریق پورت Thunderbolt 3 که در حال حاضر با پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه ، از سریع ترین درگاه های ارتباطی موجود در جهان می باشد استفاده کرده است . در واقع این رابط چیزی معادل 8 برابر سریع تر از USB 3.0 می باشد .

ASUS XG Station Pro

در این باکس گرافیکی یک منبع تغذیه با توان 330 وات استفاده شده است . تمامی قطعات مربوط به این باکس گرافیکی در یک شاسی آلومینیومی جای گرفته اند . ASUS XG Station Pro برای عملیات نصب کارت گرافیک و یا تمیز کردن آن ها از قطعات ماژولار در این باکس گرافیکی استفاده کرده است تا کار را برای شما بیش از پیش ساده نماید .

ASUS XG Station Pro

در این باکس گرافیکی از دو عدد فن 120 میلی متری برای تهویه هر چه بهتر هوا استفاده شده است تا در کنار خنک کننده های موجود بر روی کارت گرافیک ، عملیات خنک سازی بسیار سریع تر انجام گردد .لازم بذکر می باشد که این فن ها دارای فناوری 0 دسی بل ایسوس هستند . طراحی داخلی این محصول با دیودهای LED RGB آمیخته شده است که با فناوری ASUS Aura Sync سازگار می باشد و از طریق تنظیمات نرم افزاری می توان رنگ آن ها را تغییر داد . فن های موجود در این باکس گرافیکی دارای کنترلر اختصاصی هستند که در صورت پایین بودن دما ، به صورت اتوماتیک خاموش خواهند شد . XG Station Pro با سیستم عامل های MAC و Windows سازگار است ؛ در نتیجه می توان از این محصول در انواع مینی کامپیوترها ، انواع لپ تاپ و حتی سیستم های AIO که دارای رابط تاندربولت می باشند ، مورد استفاده قرار داد .

ASUS XG Station Pro

شرکت ایسوس در نمایشگاه CES 2018 اعلام کرده است که این محصول با تمامی کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 10 و AMD Radeon RX Vega نیز سازگار است . آمپلی فایر گرافیکی ASUS XG Station Pro به زودی راهی بازار های جهانی خواهد شد . متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این محصول منتشر نشده است و علاقه مندان باید منتظر باشند تا این محصول وارد بازار شود و از قیمت آن مطلع گردند .

ASUS XG Station Pro

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.