شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

پیش فروش پردازنده های اینتل در سایت Newegg

شرکت اینتل پس از رونمایی پردازنده های رایزن شرکت ای ام دی ، زنگ خطری را احساس کرده است و سعی دارد تا تمامی مشتریان خود را راضی نگه دارد. مهم ترین گزینه ای که پردازنده های AMD نسبت به پردازنده های اینتل دارند قیمت مناسب آن ها می باشد . از این رو شرکت اینتل پردازنده های سری Pentium Gold را معرفی کرده است که از نظر کارایی و قیمت گزینه ی مناسبی برای کاربران می باشد.

وب سایت فروشگاه Newegg پیش فروش پردازنده های اینتل نسل هشتم (CoffeeLake) را آغاز کرده است . در این پیش فروش مدل های Intel Core i5-8500 و Intel Core i5-8600 و دو مدل از سری پردازنده های ارزان قیمت که در گروه G49XX قرار می گیرند ، قیمت گذاری شده اند.

در کنار این محصولات 3 پردازنده جدید نیز با قیمتی اقتصادی برای فروش آماده می باشد.

اولین محصول پردازنده Core i3-8300 می باشد که همانند Intel Core i3-8350K چهار هسته اصلی دارد که دارای قابلیت Hyper Threading می باشند . این مدل دارای 8 مگابایت حافظه نهان سطح L3 است . برخلاف پردازنده 8350K این مدل قابلیت اورکلاک را ندارد که نبود حرف K در انتهای نام پردازنده گواه بر این موضوع می باشد . قیمت این پردازنده معادل 139 الی 149 دلار خواهد بود.

پردازنده های اینتل

دو محصول دیگر که از سری Pentium Gold می باشند دارای 2 هسته اصلی به همراه 4 رشته پردازشی می باشد . این مدل پردازنده ها دارای 4 مگابایت حافظه از نوع L3 هستند . Pentium Gold G5600 دارای فرکانس 3.9 گیگاهرتز می باشد و Pentium Gold G5500 فرکانس 3.8 گیگاهرتز و Pentium Gold G5400 دارای فرکانس 3.7 گیگاهرتز می باشد . قیمت این پردازنده ها از 80 دلار الی 99 دلار می باشد.

پردازنده های اینتل

3 نظرات
  1. گروه فنی پورومیکس کاربر می گوید

    اینتل عجب کارایی می کنه

  2. گروه فنی پورومیکس کاربر می گوید

    هر روز یه چیز جدید می دن
    اصلا به فکر جیب ما نیستن

  3. علی کاربر می گوید

    کاش تو کارکرد هم همین قدر افزایش داشته باشه و فقط روی کاغذ بهتر نشده باشه…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.