شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

فعال کردن چند اکانت همزمان در آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در آخرین بروزرسانی خود در نسخه 4.7 ، برای کاربرانی که دارای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید هستند ، قابلیت جدیدی را اضافه کرده است که به وسیله آن می توانند به صورت هم زمان چند حساب کاربری را اضافه کرده و آن ها را به راحتی مدیریت کنند .

کارشناسان در این زمینه می گویند که این قابلیت جدید نرم افزار تلگرام ، به طور قطع یکی از امکاناتی است که با استقبال بی نظیری از سوی کاربران این نرم افزار خواهد شد ، زیرا بسیاری از کاربران با استفاده از چند سیم کارت ، ناچار به استفاده از اپلیکیشن های تلگرامی نامعتبر و غیر رسمی بوده اند . در حال حاضر تلگرام با این بروزرسانی نیاز بسیاری از کاربران در این زمینه را برطرف نموده است و استفاده از نرم افزار های غیر مطمئن را کمتر کرده است .

متاسفانه این بروزرسانی در حال حاضر فقط بر روی سیستم عامل های اندروید قابل استفاده می باشد و کاربرانی که از گوشی های هوشمند شرکت اپل و سیستم عامل IOS استفاده می کنند از این قابلیت محروم می باشند . اما جای امیدواری هست که در بروزرسانی های آینده این قابلیت به گوشی های دارای سیستم عامل IOS هم اضافه گردد .

این شرکت برای اینکه کاربران گوشی های آیفون را نیز راضی نگه دارد ، قابلیت جدیدی را در آخرین بروزرسانی این نرم افزار اضافه کرده است . در این بروزرسانی کاربران می توانند پوسته نرم افزار را تغییر دهند و تم روز و یا شب را نیز فعال کنند . ناگفته نماند که این قابلیت در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید در نسخه های پیشین فعال شده بود و بتازگی در نسخه سیستم عامل IOS نیز راه یافته است .

از جمله قابلیت های دیگری که در این نرم افزار برای کاربران سیستم عامل اندروید فعال شده است می توان به پاسخ دهی سریع به مطلب خاص با استفاده از کشیدن مطلب به سمت چپ اشاره کرد . کاربران به این وسیله می توانند به راحتی به مطالب مورد نظر با سرعت عمل بالا پاسخ دهند .Get the best life science translation solutions online

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.