شما می توانید آخرین اخبار و آموزش های پورومیکس را در این قسمت بخوانید

بهترین سایت ها برای اطلاع از مشخصات گوشی موبایل

حتما برای شما پیش آمده که بخواهید مشخصات یک گوشی موبایل را با یک یا چند گوشی دیگر مقایسه کنید. اما بعضا به سایت ها که مراجعه میکنید، اطلاعات ضد و نقیض باعث می شود شما بیشتر سر در گم شوید. در این مطلب قصد داریم چند سایت معتبر را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت بتوانید تفاوتها و شباهتهای گوشی های موبایل را با هم مقایسه کنید.


سایت GSMArena

GSMArena از معروفترین و معتبرترین سایت های تجزیه و تحلیل مشخصات گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و … است. در GSMArena این امکان فراهم شده که شما به راحتی یک گوشی موبایل را با گوشی های دیگر با جزئیات دقیق مانند وزن، ابعاد، دوربین، پردازنده، حافظه و .. مقایسه کنید و در نتیجه برای خرید یک گوشی می توانید بهتر تصمیم گیری نمائید.

بسیار معروف در جهان است که تمامی اطلاعات و مشخصات یک سایت بسیار قدیمی، معتبر و خبری است که در آن مشخصات گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند با جزئیات دقیق معرفی می‌شوند. این سایت بررسی مشخصات گوشی موبایل مجموعه‌‌ای است کامل از محصولات تمام شرکت‌های معتبر. شما در آن به ویژگی‌های متنوع محصولات مثل ابعاد، وزن، مشخصات نمایشگر، دوربین و پردازنده به‌راحتی دسترسی دارید. در کنار فهرست محصولات برندها، نوار جستجوی دقیق سایت نیز کارتان را راحت کرده است.


سایت DeviceSpecifications

سایت DeviceSpecifications هم از دیگر سایت های معروف ایت که میتوانید برای مقایسه و مشخصات گوشی موبایل و تبلت به آن مراجعه کنید.

از مزایای این سایت می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید برندهای کمتر معروف هم در این سایت به راحتی پیدا کرد. شما در این سایت می توانید با امکانات و دسترسی های فراهم شده، یک آنالیز دقیق با تمامی جزئیات را داشته باشید.


سایت PhoneArena

PhoneArena هم مانند GSMArena یک سایت خبری می باشد که شما می توانید با مراجعه به آن از مشخصات گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند با برندهای متفاوت مطلع شودید و مدل های مختلف را با هم مقایسه و تجزیه و تحلیل کنید.

مثلا شما وقتی یک گوشی را در این سایت جستجو می کنید، علاوه بر نمایش عکس آن، خلاصه مشخصات و معایب و مزایای آن را به نمایش در می آورد. در پایان هم می توانید به هر گوشی موبایل امتیاز بدهید.


Kimovil

سایت Kimovil علاوه بر تحلیل گوشی های هوشمند، به بررسی تبلت و تلویزیون نیز می پردازد. در این سایت دسته بندی  نوار ابزارها در بالای صفحه برای موبایل، تبلت و تلویزیون به راحتی در دسترس قرار گرفته است که می توانید بنا بر نیاز و استفاده خود از آن بهره مند شوید و محصولات را با برندهای متفاوت مقایسه و بررسی کنید.

همچنین در این سایت دسته بندی محصولات بر طبق سال تولید قرار گرفته است؛ چرا که اینکار انتخاب را برای کاربران بسیاره آسان تر خواهد کرد تا بتوانند جدیدترین نسل گوشی های موبایل را به راحتی تشخیص بدهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.